De student kan het onderscheid tussen basisdoelstellingen en uitbreiding motiveren op basis van de beginsituatie van de leerling en het leerplan.
De student kan in functie van de lesdoelen gepaste leermiddelen kiezen en aanpassen.
De student kan een motiverende leeromgeving ontwerpen vanuit autentieke en actuele contexten (ook vanuit de actualiteit).
De student kan flexibel gebruik maken van domeinspecifieke kennis en vaardigheden voor het leergebied 'wetenschappen en techniek' binnen STEM
De student verwerft kennis over en inzicht in STEM en computationeel denken.
De student kan de vakdidactiek / vakdidactische uitgangspunten correct toepassen.
De student kan recente artikels uit vakliteratuur raadplegen en de verworven inzichten aanwenden.
De student kan multimedia functioneel gebruiken.
De student kan op een functionele manier digitale leermiddelen integreren in het (gedifferentieerde) lesaanbod.
- kader STEM
- Computationeel denken / BEEBOT - leermethodiek LEGO Education - werken met LEGO Education leermiddelen - uitstap naar een externe partner
Tussentijds feedback bij projectvoorbereiding en feedback bij projectuitvoering.
Voldoet je (gesproken) tekst niet aan de BACA-normen, verlies je maximum 10% van de punten.
Bij meer dan twee ongewettigde afwezigheden, kan de student niet meer beoordeeld worden voor de permanente evaluatie.
In geval van niet of laattijdig inleveren van een opdracht, ontvangt de student 0 voor deze opdracht.